Monday, July 16, 2012

Holiday Mood On !

Biliyorum tatilin iyisi kotusu olmaz ama benim icin aileyle yapilan her tatil bir baska guzeldir, anlamlidir... Belki de uzun suredir evden ayri yasiyor olmamin bunda etkisi vardir cunku onceleri onlarla yaptigim tatiller bu kadar zevk vermiyordu. Tabi buna birde aileden sonra en kiymetli olan sevgili de eklenince degmeyin keyfime. Simdi sanirim ilk defa sizlerle ailemi, hayatta olmami, mutlulugumu borclu olduklarimi paylasacagim. Belki sizler de ailenizle ilgili birkac yorum yazmak istersiniz ve bende buyuk bir zevkle okurum. 
Ps: Buaralar fazla outfit postlari paylsamayacagim ama eminim ki anlayisla karsilayacaksiniz cunku herkesi ayri ayri cooookkk ozlemisim ama daha sonra sizlere surpriz yerlerden, harika mekanlardan cok guzel postlar paylasacagim beklemede kalin derim ! 


I know holiday is holiday but having holiday with my family is more meaningful than the others. Maybe it's because I've been living away from them for a long time. Also if boyfriend is the most precious one after the family joins us, could you imagine how important and enjoyable this holiday is ? Now, I think it will be the first time, I'm gonna share my family is the reason being alive and happy. Maybe you want to share your feelings about your family and be sure your comments are gonna make my holiday. 
Ps: I'm sorry but I'll not able to share outfit posts in these days but I'm sure you gonna understand how I miss each of them. Later on I'll be sharing lots of outfit photos from surprise places. So stay tuned ! 


























29 comments:

  1. oncelıkle yerım sızı...kardesın oldugunu kanaa getırdıgım o ufaklıkla hık demıs durumu mevcut ıkınızde.pekı annene ve babana ne demelı ask dolular...kısa zamanda goruselım krıtık mrıtık yapalım hatta double date sımı ye gıdelım Ç:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oncelikle bende seni yerim ve cok tesekkur ederim gorusecegimiz gunu ise sabirsizlikla merak ediyorum :))

      Delete
  2. Ne guzel bir aile postu olmus, sicacik. Annenle babanin birbirine baktigi resmi cok sevdim :) deniz de yemekler de cok guzel gozukuyor, ben de boyle maaile bir tatil istiyorum :) senin de o gozlerin kapali resmini cok tatli buldum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim Aylincigim gercekten maaile bir tatil insani hayata karsi inanilmaz motive ediyor <3

      Delete
  3. narlıkuyu için ölebilirim şuan :( ailemle ve sevdijackle birlikte yazlıkta olmak için de.

    nasıl kıskandım, nasıl özendim bilemezsin ezgi ya sabah sabah :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaa kiskanma inan narlikuyu disinda buralarda yapilicak pek bisey yok :P

      Delete
  4. Aile ile tatil ve diger aktiviteler tam bir korku filmi iken ,ergenlik döneminde özellikle ! :) Bir süre hem ayrı kalınca,yaşayınca onlardan bir de yaşın getirdiği olgunluk sanırım zamanla ,bir zamanlar şiddetle karşı çıkılan şeyler kötü birşey değil de aksine mutluluk verici birşey haline dönüşüyor nedense :)
    yok yok yaş ile de ilgisi var eminim :))
    Ayrı kalıp özlemişlikte eklenince işte :)

    yaz dedin diye yani biraz uzun oldu ama :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha cok tesekkur ederim iyiki yazmissin bayiliyorum uzun yorumlara ve kesinlikle yazdigin herseye katiliyorum :))

      Delete
  5. çook güzel görünüyorsunuz,giderek büyük aile olmak ne güzel di mi :)
    ağzınız hep böyle tatlı,mutluluğunuz daim olsun :)
    bi de erkek kardeşin yanağından bi makas alabilir miyim? :)
    sevgiler,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikle giderek buyuk bir ile olacagini hissetmek bile cok guzel bir duygu. Guzel dileklerin icin cok tesekkur ederim <3 Erkek kardesimin yanagindan senin yerine bir makas aldim bile ;))

      Delete
  6. Ne kadar huzurlu ve mutlu bir ortam. Sizler de anneniz gibi sevgiyle bakmıssınız birbirinize, Allah bozmasın:)

    ReplyDelete
  7. i see you have great holiday, sweety :)
    amazing photos!

    florencece.blogspot.com ♥ join to my world!

    ReplyDelete
  8. Resimler harika sirf bakarken bir nebze dinlenmis buldum kendimi.

    Bir an once kendimi mavi sulara atmak icin sabirsizlaniyorum.

    xxxx

    ReplyDelete
  9. ılk once coooook yakısıosunuz onu belırtmeden gecemıcem :)
    ayrıca aılendekı butun bayanlar ne hos ne zarıfler genlerının sebebı bellı oldu :) annenle babanın bırbırlerıne bakısları cok romantık! bı de o yemekler ne oyleeeeee :)

    ReplyDelete
  10. Ne kadar güzel bir ailesiniz öncelikle maşallah size, hepinize :) sonra sana ve sevgiliye ayrıca bir maşallah diyorum tatlım :) kardeşlerin nasıl benziyor sana ve sen hem annene hem de babana benziyorsun babym :) döndün çok şükür, tatil dönüşü de bir buluşma ayarlamak için sabırsızlanıyorum! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kizlaarr cok tesekkur ederim evet gercekten de cok sukur dondum :)) Bende sizlerle bulusmak icin sabirsizlaniyorummm <333

      Delete
  11. mutlu aile tablosu:) sevgilinin senin için buraya gelmesi çok tatlı türk değil di mi o :) Babanla nasıl anlaitılar çok merak ettim!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkurler tatlim... Yok yok turk degil fransiz babam da jean da ingilizce bilince ve coook ortak noktalari olunca anlasmak pek zor olmadi :p

      Delete
  12. yaz herkesi tembellestirdi. ben de bloga haftada bir anca post yapar oldum. instagramla yetinir olduk:)
    seni de ordan takip ediyoruz neyseki;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha aynen instagram da olmasa ne yapardik bilmiyorum :)

      Delete
  13. Çok feci denize giresim geldi =)

    ReplyDelete
  14. hoşgeldinn :) ben de cerenimden keşfettim seni canım hakikaten çok cici bi ailesiniz ya :) hep cok mutlu olun!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim hosbulduk :)) Ve hep bekliyorum ozaman ;))

      Delete
  15. Çok güzel fotoğraflar. Hepsi sevgi dolu :) Maşallah demek lazım. Aile hayatta ki en güzel şey, genişleyince daha da güzel :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cook tesekkur ederimmmmm <3 Aynen oyle ailem benim en kiymetlilerim :))

      Delete