Sunday, November 18, 2012

Weather Conditions

Hava durumu her insanın en çaresiz kaldığında, konuşacak bir şey bulamadığında yada konuyu değiştirip, yeni bir konuya girmek istediğinde şüphesiz aklına gelen ilk başlıklardan biridir. Biz bloggerlar gibi... Ama öyle önemsiz göründüğüne bakmayın bu hava durumu denen şeyin aslında hayatımızın öyle orta yerindedir ki güneşi görüp hayata döneriz, bulutlar ise bir günümüzü cehennem edecek kadar güçlüdürler. Her neyse işte havalar soğurken sadece bir kere Barselona postu yapabildiğim ama binlerce kez giydiğim bu kazağımı son bir kez daha giyip bu güneşli günün tadını çıkartmak istedim. Hepimize bol güneşli bir hafta diliyorum !

Weather conditions is one of the first topic come to our minds the time that we couldn't find anything to talk or sometimes we want to change the topic. Bloggers like us... But we definitely shouldn't ignore its effects. It's so middle of our lives that while sun makes us cheerfull, clouds are enought to make that day hell. Anyway, while it's getting colder and colder, I wanted to enjoy last days of sunny weather and make a post with this top worn thousand of times but posted just one time while I was in Barcelona. So, wish you all sunny week ! 





H&M Trend top and leggings / Asos sneakers





27 comments:

  1. evet cok haklisin !!
    bende binlerce kez hava hakkinda yazi girmisimdir :D
    bu kazagin cok hos.. hem sportif hem de deseninden dolayi cok eglenceli.. cok yakismis bu renk !❤

    ReplyDelete
  2. kazak harika bayıldııım <3
    ah havalar :( umarım bol güneş'li bir kış geçiririz! ısıtmasa da orda dursun yeter :)

    ReplyDelete
  3. Kazağın kesinlikle binlerce kez giyilecek kadar hoşmuş ♥

    ReplyDelete
  4. ikinci fotoğrafın güzelliğini napsak ki ?

    ReplyDelete
  5. o hava durumu degil mi bizi bu piskopat hallere sürükleyen, bi güneşi açtırıp bi totomuzu donduran:) o yüzden havadan bahsetmekte özgürsün, ben izin veriyorum sana:P
    şu güzel saçlarını da karşımdan çekermisin lüffen, kısa saçlarımın gücüne gidiyo! ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehheeh aynen minikkusumm <333 saclarim yuzunden beni utandirmasan artik acebaaa:p

      Delete
  6. seni yerim cocuk! bu ne guzellik bu ne tatlilik! hadi bir an once carsamba olsun <333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihii cok tesekkur ederim evet evet carsamba olsun artikinnnn<333

      Delete
  7. bence bu guzel trikoyu milyonlarca kez giymelisin ! Sahane otesi guzel.. Cok sevdim.. Seni de cok severim zaten.. Bu arada Alpcan'in programi belli oldu.. Cumartesi ogleden sonra 17:45 feribotu ile Bursa'ya gidiyor.. Yani sanirim siz Pazar gunu sarilip koklasamayacaksiniz.. :(( Sana Pazartesi sabahi bunu soylemek istemezdim ! Affet bizi Ezgi guzeli..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sen simdi trikoyu bosver lulummmm hayatimin aski gidiyo ben ona romantik opucugumu veremeden hemnde banane inat ettim gorcem ben bu cocugu ozaman cumartesi caddeye geliyorum erkenden sirf alpicomu goriim diye olmaaa mii???

      Delete
  8. kızım ya valla yedıklerın ıctıklerın sana kalsın dıyemıcegım post abı ben senın her gıydıgını begenıyım emı sonra boole ıcımde patlasın falan neysekı sana ulasmama az bıraz zaman kaldı yıne senı cekenın ellerınden operım sen zaten cooooooqqqqqqq guzelsın ya degınmeye gerek yok :)senakerslarınada asık olup ronaldolarım yuzunden alamıyım muah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah beni nasıl da güldürmeyi başardın yine manyak :p Bende senin ronaldolarını yerim ki her şeyin çok güzel senin he bide içi güzel olsun diye bi laf var bilirsin dimi içi güzel olan her daim güzeldir, dışına vurur çünkü o yüzden seeenn benim için dünyanın en güzelleri arasındasın çpok özledimm günler geçsin artık <333

      Delete
  9. barcelona postunu şidmi gördüm yine harika kareler yakalamışsın :) Bu kazakla kışın depresif olmak mümkün değil desenler çok eğlenceli ve çok yakışmış canım!

    ReplyDelete
  10. bence sureklı gıysende super oldugu ıcın bız bayılırız..ama havalar buz olmasın evet

    ReplyDelete
    Replies
    1. Peki bundan sonra sürekli giyecegim ozaman :p Çok teşekkürler :))

      Delete
  11. Ya o kazagın kuzelliği nedir oylee! Cok zevklisin Ezgi valla love every single pieeece! Senin o tatlı suratına kocaman kalpp <3333
    :*
    Cigdem

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok teşekkürler bebeğimm sensin o tatlı surat bikere <333

      Delete
  12. Cok guzel cok guzel:)) Kazaga bayildim fotograflara da

    Sevgiler:)

    ReplyDelete
  13. Şu an hayretler içerisinde bakıyorum ben bu postu nasıl atlamışım?! :// kazağı topuzla mı daha çok sevdim yoksa açık saçlarla mı diye düşünürken cevap kendiliğinden belirdi zihnimde, Ezgi nasıl giyerse öyle en güzeli! :) zarif bebeğim benim, bu kombini bu kadar ince bir şekilde ancak böyle çıtı pıtı bir güzellik taşıyabilirdi, kazağın geometrik deseni ve renkleri o kadar güzel ki bir 70'lere götürüyor beni bir 2000lere, her halinle güzelsin sen aşkım! :) kocaman öpüyoruz seni...

    ReplyDelete