Tuesday, January 28, 2014

Granada


Kimi sehirlerin ruhu, kimilerinin ise basinizi donduren mimarisi sizi etkiler. Granada sakinleri her ikisine de sahip olduklari icin o kadar sanslilar ki... Otelimiz sehir merkezinde oldugundan, ilk vardigimizda henuz her seyin farkinda degildik. Valizlerimizi birakip sokaklari arsinlamaya basladigimizda gordugumuz manzara karsisinda saygiyla egilip , istahla ve israrla dar yokuslari cikmaya basladik. En tepeye vardigimizda Alhambra butun ihtisamiyla karsimizdaydi. Oyle ki gun batiminin bembeyaz sehre yansiyan isiltisi bile sonuk kalmisti yaninda. Ve ozaman anladim Isabella'nin Granada'yi istemekte ne kadar hakli oldugunu. Muhtesem bir kalenin altina kurulmus bembeyaz bir sehir... O zaman Isabel'in incisi bu guzel sehri bir de benim gozumden gormek ister misiniz?

Some cities fascinate you with its unique spirit while some others steal your heart with its architectural beauty. People in Granada are so lucky that their city has both. Because our hotel was near the city centre, we couldn’t realize the wonders around us at the beginning. However, when we left our baggage at the hotel and started to wander around, all we did was to bow respectfully before this scenery and continue our journey in the slopes. When we reached the top, Alhambra was before us with its all magnificence. Even the glitter of the sunset was overshadowed by this white city. Then I could understand why Isabel craved for Granada. A snow-white city under a wonderful castle… Wish to see Isabel’s pearl in my eyes this time?














Another thing makes you enjoy your trip in Granada is free tapas. Yes, free tapas with every drink. So, end of the every night we turned back our hotel room totally satisfied by food and vine. Ps: Los Diamantes is one of the best local places you can feel that you are really in Granada. 


As we're not a stable couple, we hardly celebrate special days together. Yes, we do it at the end but it happens before or after. Anyway it's not problem at all for us. But this time Jb made me an early bday surprise and we had a nice lunch at Parador.


I think you don't care about my outfit in view of beautiful Granada 

Photos Jb and me

24 comments:

  1. Kusura bakma Granada seni gölgeleyememiş sekerim, kırmızı çantan ve beyaz yakalı trikonla her zamanki gibi cok tatlısın.
    Yuzundeki o güzel huzurlu gülümseme hiç gitmesin. Sayende İspanya'yı da arşınlayacağız hadi bakalım bride to be :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim cok tesekkur ederim insallah gitmez :) Senin daha guzel gulumsedigine eminim ve sonsuz huzur diliyorum sana <3

      Delete
  2. Fotoğraflara, renklere bayıldım harikabir yermiş. Eklemeden geçemeyeceğim sen de çok güzel çok tatlı çıkmıssın :)

    ReplyDelete
  3. Ezgiciiim, fistigim, bırak seyahat etmeyi, karşı yakaya geçmenin bile benim için zor olduğu ve yurtdışı hasreti ile yanıp tutuştuğum bu dönemde, nasıl iyi geldi postların bana, böyle bir hayal alemine daldım çıktım sanki :) Öpüyorum seni çok ve de mutlu yıllaaar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim seni cok iyi anliyorum ama unutma hepimiz ayni yollardan gececegiz o zamanda sen benim yerime seyehat ediyo olcaksin belkide bende o guzel postlari tek tek inceleyecegim :) Sana da musmutlu yillar diliyorum cok opuyorum :)

      Delete
  4. çok mu büyülü duruyor bana mı öyle geliyor B)
    harika kareler yakalamışsın yine süper <3

    ReplyDelete
  5. yine harika fotograflar cekmissin canim. Cantana ayrica bayildim.
    Dogumgunun de kutlu olsun :)))

    http://www.stylishtimes.net/

    ReplyDelete
  6. Fotograflar sahane Granada'nın güzelligini cok güzel yansıtmıssınız bayıldım:) tabi senin güzelliginde ayrı hava katmıs sehre canım

    ReplyDelete
  7. Fotograflar sahane Granada'nın güzelligini cok güzel yansıtmıssınız bayıldım:) tabi senin güzelliginde ayrı hava katmıs sehre canım

    ReplyDelete
  8. Ezgicim sonunda geldim : ) Nefis kareler cekmissiniz, hele tepeden bulutlar altindaki Alhambra harika. Ben de bir mayis ayinda gormustum bu sehri ucundan, sanirim ayni tepeye cikmisiz Alhambra manzarasi icin. Siz iki nisanli da cok bir guzelsiniz, sizi birlikte gormek icin sabirsizlaniyorum canim : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim cok tesekkurler bizde seni gormek icin sabirsizlaniyoruz <3

      Delete
  9. Yahu ! geldim acaba ben bir post kacirmis olabilir miyim diye ?! ve bir baktim ki yorumum yok ! Bu posta yorum yaptigima oyle eminim ki.. Aglamak istiyorum.. Kim bilir ne guzel seyler hissetmis ve sana iletmek istemisimdir.. Simdi sayfaa bakarken seni ilk takibe aldigim gunu dusundum.. Cok begenmistim, NYC hakkinda bir post olmali diye hatirliyorum ve oyle guzel guluyordun ki.. Tanimak istedigim bir gulustu ama nedense cok uzak gelmisti. Sanki imkansiz gibi.. Simdiyi dusununce ise mutlu oldum !! Birak tanismayi ve gulumsemene canli canli sahit olmayi, uzerine hayatimda da bambaska bir yere sahipsin.. Kisa ama cok tadinda anlarimizi cogaltabilmeyi ve nefis seyahatlere eslik edebilmeyi diledim tam simdi su an ! Evren duy sesimi... :) oyle iste ! sen cok mutlu ol.. Buna cok degersin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sanirim bu yorum uzerine uzuun bi whatsapp gorusmesi yapildi Lulumm beni o kadar duygulandirmistin ki <3 guzel dileklerin icin tekrar cok tesekkur ederim guzel kadin aynilarinin binlerce kati senin olsun operim <33

      Delete
  10. Şu yorumu yazdıktan sonra hemen sayfanın yukarısına çıkıp, ikinci fotoğrafa doya doya bakacağım. O renklere nasıl bayıldım anlatamam. Ayrıca blog'unu yeni keşfettim, keşke daha önceden haberdar olsaymışım.. Böyle blog'ları görünce sevinç çığlığı atasım geliyor!

    Sevgiler <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim, ne mutlu bana her zaman zevkle beklerim, okurum yorumlarini :) Sevgiler<3

      Delete
  11. Ne güzel kareler bunlar, gördügüm ilk postun ama simdiden büyülendim !

    ReplyDelete
  12. Erasmus yapan bir arkadaşım Granada İspanya'nın en iyi şehiri demişti. Sence öyle midir? Hatta bizim doğu illerine benzetmişti. :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Granada ya ispanyanin en iyi sehri demek tum ulkenin guzelliklerine haksizlik olur ama cok guzel bir sehir oldugunu mimarisiyle beni cok etkiledigini soyleyebilirim. Ispanya bir italya kadar olmasa da icinde binlerce guzelligi barindiran cok guzel bir ulke :)

      Delete
  13. Ozellikle cantani cok sevdim, cok guzel olmussun :)

    ReplyDelete