Thursday, January 16, 2014

Seville



Sonunda dondum ! E kolay degil yeni bir ulkeye, eve tasinmak, alismak. Hala yapmam gereken bir cok sey var ama biraz ara verip kaldigim yerden devam etmek istiyorum. Sizlere uzuun uzuun Endulus'un her bir tasinin, eserini detayli detayli yazmak isterdim cunku o kadar etkileyici. Ama her zaman oldugu gibi aklima kazinan kisa notlari sizlerle paylasacagim. Oncelikle Endulus Islam mimarisiyle ovunebileceginiz dunyada esi benzeri olmayan yerlerden birisi.  O yuzden, bence hic kimse Endülüs bolgesini gormeden Ispanya'yi terketmemeli. Ilk duragimiz Sevilla. Hic suphesiz Alcazar buranin gozbebegi, her bir kosesi sanat eseri, bahceleri muazzam. Disaridan baktiginizda pek cok sey ummadiginiz bu guzel yer icine girdiginizde nefeslerinizi kesmeye yetiyor bile.  Haydi beraber gidelim ! 

Finally I'm back ! Ehh, it's not easy to move, getting used to in a new country and a house. I still have a lot to do but I want to give a break and continue where I stop. Voila, Andalucia !  As it's so impressive, I'd love to write a loooong, detailed text  about every corner of it. But as usual I prefer to share the unforgettable parts of this trip. First of all, Andalucia is one of the impressive places you can appreciate the Islamic architecture. That's why no one should leave Spain without visiting here. First stop is Seville . Without any doubt Alcazar is one of the top place you can lost in every corner and gardens. When you look at from outside its walls you don't expect that much. Everything is until you get inside; it's another world.  So, let's go together ! 












Looking at Seville from the top of The Cathedral 


 Nice sunset was waiting for us on the bank of the river.

And after one of the best and enjoyable new year night, we said goodbye to Seville. 




Zara coat & jeans / Celine bag / Mudo jumper / Miu Miu shades 





12 comments:

  1. m.. gerçekten görülmesi gereken yerlerden :)) kırmızı bere çok yakışmışş :)

    ReplyDelete
  2. Şapkanla çantanın o güzel renkleri saçlarına ve yüzüne ne kadar yakışmış böyle:)

    ayrıca orada nasıl güzel palmiyeler var B)

    Çok gidip görmelik duruyor en kısa zamanda gitmeyi umut eder ayrıca kendini çok özletmemeni de önemle rica eder gözlerinden öperim <3 :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihih temem ozletmicem insallah :) Bende seni en kocamaninda operim seker <33

      Delete
  3. Yerim seni çok tatlısın!


    www.stylishsunshine.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Canim ! yeni yasamin bekledigimizden keyifli basladi.. eminim zorluklarin var ama sevgi dolu bir karsilama.. sicak akdeniz insanlarinin guler yuzu insani toparlamak icin etkili nedenler.. Endulus tabi hep aklimda benimde.. ama acikcasi senden bu dizeleri okuyana dek daha cok costa brava kiyilarini gorup yaz tatili yapmayi daha oncelikli kilardim nazarimda.. Ancak simdi aklim kaydi Endulus topraklarina... :) Canimsin sen benim.. Cok guzel karelerin yine... Ve o su uzerindeki yansimalarin karesine asik oldum ! operim cok cok cok x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim benim cok tesekkur ederim evet zorluklar oldu ama evime gecince daha bir rahatladim daha sakin her sey ailemde yanimda zaman akmasin diye dua ediyorum ama hain zaman akiyor gidiyor iste. Cok tesekkur ederim yorumlarin cok ozel benim icin ve Endulus gercekten gorulmeli ama Ispanya zaten guzel ulke neresine gitsen tatmin eder seni ama biz nasil ki italyada toskana kaliplasmissa endulus u de gormeli diyerekten ciktik yola. Cok opuyorum seni guzel kadin <3

      Delete
  5. Kırmızı başlıklı kız! :) Bu kareler ne kadar güzel yahu, fotoğraflar alıp goturuyor beni cok sıcaklar.. Muhtemelen yazıyordur bi yerlerde ama makinanın markası ne Ezgicim?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim tatlim benim makinamiz Nikon d800 lens 16-35 ama buaralar hem balayi hemde tatiller icin daha kucuk biseyler olamak istiyoruz makina tasimaktan biktik :) Arastiriyoruz bulunca o aradigimiz makinayi sana da haber vericem bride to be :D

      Delete