Sunday, March 9, 2014

Empty Castle



Aljaferia her nekadar Granada'nin Alhambra'si, Sevilla'nin Alcazar'i, Kordoba'nin Mezquita'si kadar nefes kesici guzellikte ve buyuklukte olmasa da, Ispanya'nin ve Zaragoza'nin Islami gecmisine isik tutan etkileyici bir yapi. Benim icin bu mekani daha guzel yapan ise bir oglenden sonra arkadasimla ziyaretine gidip kocaman kalede bizden baska kimsenin ayak seslerinin duyulmamasiydi. Simdi sizlerden en sevdiginiz mekani sadece kendinizle ve buyuk bir sessizlikle gezdiginizi, her odasina her kosesine giderken karsiniza cikacaklara duyacaginiz buyuk meraki hissetmenizi istiyorum.  Pazartesi yuzunuzde ufak bir tebessum olsun daha ne isterim :)

Aljaferia is Spain's and actually Zaragoza's finest Islamic era edifice outside Andalucía. It's not in the league of Granada's Alhambra, Sevilla's Alcazar or Cordoba's Mezquita, but it's a still glorious monument nonetheless. But for me what makes this place more beautiful is visiting with my friend without hearing any footsteps except two of us. So, now imagine a place you like, alone inside and feel the silence your footsteps and excitement of discovering every corner or room alone without knowing what you will confront with. I just want to bring a little smile to your lips on this busy and boring Monday, that's all :) 





Oysho cardigan / COS tshirt / Zara jeans / Bimba y Lola boots

Thanks to Didem for photos 








8 comments:

  1. Hayal ettim ama senin o güzel gülümsemen yüzümde bir ufak tebessümden öte kocaman bir gülümseme oluşturdu :))

    ReplyDelete
  2. biliyor musun benim büyük büyük atalarım endülüs emevilerinden yani oyuzden oralara gittiğimde garip bir hissiyat uyandırmıstı bende ama gittiğim her yerde senin fotolarınla daha bi güzelleşiyor ve ölümsüzleşiyor sanki güzelliğin her bir fotoda olmadıgın fotolarada elinin güzelliği yansımıs ist a gelecegın gunu iple cekıyorum

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne guzel bir kultur gecmisine sahipsiniz ozaman :) Cok tesekkur ediyorum kuzum muaah !

      Delete
  3. Bitanem ! sabah ilk is gelmek istemistim ama #berkinelvan hepimizi buyuk bir umutsuzluga surukledi.. Iyi ki simdi gelip okudum bu postu.. Ne tatlisin sen.. her cumlende kendimi daha iyi hissediyorum... Kendimi en mutlu hissettigim yer "sistina" shapeli olmustu sanirim.. ya da belki daha mutlu hissettgim tarihi mekanlar olsa da simdi geriye donup bakinca Alpcan'i diledigim ilk mekanin hatirlattigi mutluluk en en en buyugu.. Orada simdi su an tek basima olmak ve uzun uzun dua etmek isterdim.. Gunumun tek gulumsemesi.. tesekkur ederim.. cok !

    ReplyDelete
    Replies
    1. azicik yuzune bir tebessum getirebildiysem o gun ne mutlu bana kuzum cok opuyorum seni de Alpicoloyu da iyi ki dilemissin bu seker oglani :)

      Delete
  4. Ne guzel bir mekan, ben de istedim boyle bir tecrube, utanip sikilmadan rahatca fotograf cekip poz verebilmek guzel olur boyle bir mekanda : ) Bordolar cok yakismis : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkurler tatlim aynen oyle haftaici olunca haliyle yogunluk daha az oluyor :) Cok opuyorum seni

      Delete